Press "Enter" to skip to content

Miért szükséges minden cégnek rendszergazdai szolgáltatás?

Napjainkban az IT support sokkal többet takar, mint az optimális informatikai háttér biztosítása. Cikkünkben a teljesség igénye nélkül lerántjuk a leplet arról, hogy miért szükséges minden kis- és középvállalkozás számára igénybe venni rendszergazdai szolgáltatást!

Csökkennek az információtechnológiai kockázatok

Egy vállalkozás fejének illik pontosan tisztában lenni azzal, hogy céges IT rendszerével kapcsolatban milyen kockázatok merülhetnek fel, és mik lehetnek azok következményei. Manapság elég gyakoriak a különféle rendszerhibák – 5 cégből 4 biztosan tapasztal hasonlót legalább egyszer egy évben -, amelyek egy órás leállástól akár egy egész hetes üzemzavarig terjedhetnek. Hogy a vállalat ne szenvedjen el komolyabb károsodást a jelenség miatt, feltétlenül óvintézkedéseket kell eszközölni. Ide tartoznak a megfelelő technológiák kiválasztása, a rendszeres tesztelések, amelyekkel akár milliókat lehet megspórolni.

Az olyan professzionális információtechnológiai supportot kínáló vállalkozások megoldásai, mint például egy IamIT rendszergazdai szolgáltatás több szempontból is kedvező a kis- és középvállalkozások számára. Egyrészt testreszabott és multinacionális opciókkal házalnak, másrészt kiemelkedő védelmet biztosíthatunk a céges adatoknak. Ráadásul ezen vállalkozások 0-24 órás felügyeletet is biztosítanak – így, ha hirtelen üzemzavar lép fel az IT rendszerünkben, azonnal tudunk megbízható segítséget hívni.

Rendszergazdai szolgáltató team

Általában egy cég IT rendszereit egyetlen ember szokta felügyelni. Amennyiben ez az illető kiesik, a vállalkozás fogja mind rövid, mind hosszútávon meginni a levét. Ráadásul ezen munkakörhöz tekintélyes szaktudás, hozzáértés és számtalan jogosultság szükséges. A rendszergazda szolgáltatás egyik további előnye, hogy az ezt biztosító vállalat egy több fős magasan képzett szakemberből álló csoportot állít rendelkezésre ügyfeleinek. Így minden IT jellegű feladatot rekordidőn belül, hatékonyan képesek megoldani.

Alacsonyabb kiadások

A rendszergazda szolgáltatásoknak nem csupán az a célja, hogy biztonságos és hatékonyabb legyen a megbízó cég IT rendszere, hanem a lehető legköltséghatékonyabb is. Miután a rohamosan fejlődő technikai vívmányokon sajnos nem igazán lehet spórolni, ezért ott kell faragni a költségekből egy vállalkozásnak, ahol csak lehetséges. Egy külsős IT support esetében nem kell majd drága informatikai csapatot fenntartani, hanem kiszervezhetők a különböző üzemeltetési és egyéb szolgáltatások – ezzel pedig jelentős összegeket lehet megtakarítani.

Comments are closed.